10 aug. 2012

Putere

Din lacrimi si durere
am adunat mereu putere...
putere sa te iubesc,
putere sa te pretuiesc,
putere sa nu strig,
putere la tine sa alerg,
putere sa nu cedez,
putere sa mai visez,
putere sa pot sa lupt
pentru tine si pentru ce-am avut.

Si-am adunat mereu
putere sa fiu eu
cea care intotdeauna
pentru noi va lupta,
dar am uitat de tot
ce am invatat...
Lupta se da in doi,
tu si eu pentru noi,
am uitat ca lupta
e in zadar daca o da doar ea.

Si asa a fost,
in zadar am luptat,
in zadar am adunat
putere, caci tu ai uitat,
ai uitat sa lupti si tu
pentru a exista un tu si eu.
Si acum e asa greu
sa adun putere eu
pentru a mai crea o speranta
ca pentru noi mai e o sansa...

Te rog, nu renunta,
da si tu lupta ta,
lupta, caci ce-am trait
e de nepretuit...


*Si cum sa renunt cand tot ce stiu sa fac e sa te iubesc si sa lupt pentru noi? Si cum sa ma resemnez ca s-a terminat cand am trecut prin atatea impreuna? Tu ai uitat? Ai uitat de planurile noastre, de zilele frumoase, de cum plangeam amandoi tinandu-ne in brate? Ai uitat prin cate am trecut?...Ai uitat de mine?
Mi-e atat de dor incat ma doare sufletul...Te-ai schimbat, am impresia ca iti e greu, dar cum sa ajung la sufletul tau cand tu ma alungi? Si eu am suferit!!! Poate mai mult decat iti imaginezi, doar ca eu n-am spus niciodata nimic...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am invatat ca nu trebuie sa ma mai incred in nimeni si in nimic , mai ales in dragoste .

A. spunea...

eu cred ca abia acum invat...