7 aug. 2012

Leapsa de la Hellen

Intrebari:
1.Ce preferi ? Iubirea sau aventura ?
2.Crezi in destin ?
3.Cine/ce te-a determinat sa iti faci blog ?
4.Muzica preferata si de ce ai ales-o pe aia .
5.Opinia ta despre moarte .
6.Crezi ca acesta e locul tau pe Pamant ? Unde te afli acum ?
7.Doua vicii .
8.Cat de mult mai pastrezi copilul din tine ?
9.Iti doresti o casa pe plaja sau una intre munti ?
10.Ai incredere in tine in toate momentele vietii ?
11.Mancarea si bautura preferata .

Raspunsuri:
1.Iubirea, evident!:)
2.Cu siguranta, da!:)
3.Viata, aveam nevoie sa ma descarc, sa spun ce am pe suflet, iar cum prieteni nu aveam....a fost singura solutie pe care am vazut-o in acel moment.
4.Ascul orice gen de muzica, trebuie doar sa ma regasesc in acea melodie, sa ma faca sa simt ca e scrisa pentru mine:p
5.Moartea...ei bine e ceva ce nu putem evita. Ne e teama de ea inca de cand ne nastem, dar oricat de mult ne-ar speria, e inevitabila...cu totii murim difera doar data, conditiile, varsta...!
6.N-am idee... Vom vedea in viitor:p
7.Sunt dependenta de cafea si de o persoana, care din nefericire nu mai face parte din viata mea in acest moment, sper sa revina...
8.Cat de mult pot, dar nu prea mult...cred ca am cam uitat cum era cand eram copil...
9.Si una si alta!
10.Nu...dar incerc sa am incredere in ce-mi spune sufletul meu.
11.Mancarea pregatita de o persoana importanta alaturi de un pahar de cola:p

Multumesc Hellen! Leapsa o poate prelua oricine, cu aceleasi intrebari:p sunt chiar interesante!:x

Niciun comentariu: