17 aug. 2016

La rascruce de drumuri

In viata exista acele momente foarte urate cand te afli la rascruce de drumuri si nu sti exact pe unde ar trebui sa mergi, uneori nici unde ar trebui sa ajungi nu stii... e o situatie dificila, solicitanta, deranjanta. Aici ma aflu eu!
Dupa terminarea facultatii am decis ca vreau sa imi schimb domeniul si am optat pentru un master in baze de date. Majoritatea in jurul meu deja lucreaza de ceva timp sau negociaza o viitoare colaborare... ei bine, nu si eu! Dupa o colaorare de un an cu o multinationala pe domeniul studiat in facultate, protectia mediului, m-am trezit pusa sa aleg intre domeniul ales acum 4 ani si un alt domeniu la care sincer visam de mult.
Alegerea pare usoara si evidenta, dar nu a fost nici una nici alta. Sa intri intr-un domeniu despre care nu stii mare lucru lasand in urma un domeniu studiat destul de mult timp, care te-a pasionat nu e niciodata usor! Si totusi sfatuita de parinti, rude si iubit am ales noul domeniu, baze de date. Cu putin noroc am si intrat la master, iar acum hoinaresc pe n-urile de site-uri de job-uri cautandu-l pe cel potrivit pentru mine. In Romania nu e usor, iar job-ul pare ca se lasa asteptat, devin nerabdatoare, la fel si ai mei... ca nah, si eu astept sa fiu pe banii mei si si ei asteapta sa ma vada pe picioarele mele...
Evident ca timpul trecand eu incep sa ma intreb daca am luat decizia corecta, daca am facut bine sau nu... apoi imi aduc aminte cuvintele unei profe de prin generala: "daca faci ceea ce iti place si iti asculti inima nu ai cum sa nu reusesti in viata". Eu mi-am ascultat inima, am ales un domeniu care imi place si am sa fac tot ce imi sta in putere sa reusesc... desi uneori mi-e teama!
Probabil e natura umana de vina, poate asa suntem construiti, sa ne fie teama, sa fim nesiguri si stresati cand ne aflam la rascruce de drumuri...

Niciun comentariu: