8 mai 2013

Cry

Plangi? O faci des?... Personal mi se pare ca cea mai banala chestie pe care eu o fac este sa plang. Plang de ciuda, tristete, iubire, durere, imi plang de mila, ii plang pe altii, plang in vise, plang in realitate, plang in interior si si in extrior. La dracu', sunt ca un robinet stricat care picura intr-una!
STOP! AJUNGE! M-AM PLICTISIT DE ASTA!
Punct si de la capat. Ce puii mei atata plans? Pentru ce? Pe dracu' am o singura viata, am trait aproape 20 de ani nefacand altceva in afara de a palnge. Si cui i-a pasat? Permite-mi sa raspund: nimanui.
Nu mai plang, nu ma mai infurii degeaba, nu mai pun suflet decat cand sunt 100% sigura ca nu o sa sufar, nu mai cer nimic, ce mi se ofera mi se ofera si gata. M-am plictisit sa fiu A. cea trista, cea vesnic cu ochii rosii.
Vreau sa rad, sa rad nebuneste, sa nu-mi mai pese. Vreau sa iubesc, sa iubesc si sa fiu iubita. Sa traiesc o poveste de dragoste ca in romanele pe care le citesc cu atata pasiune. Vreau sa traiesc fara suparari, de niciun fel. Nu mai am asteptari, nu mai am pretentii, nu mai am trecut si nu stiu ce va fii in viitor, am doar acest moment si o sa-l traiesc zambind. Poate nu voi mai iubi, poate nu voi fii iubita, poate sunt prea urata/grasa/slaba/proasta si ce? Daca plang se va schimba ceva? Nu! Nu o sa vina nimeni sa-mi stearga lacrimile asa ca mai bine mi le sterg singura!
De azi am sa zambesc neincetat!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Tine minte! Doar tu iti poti schimba ziua. Nimeni altcineva! Scrii foarte frumos! Tine-o tot asa!

Miss Bitch spunea...

Frumoase perspective :). Este o placere sa te citesc.

A. spunea...

@Blanche BLC Cred ca incep sa inteleg asta din ce in ce mai bine! O zi frumoasa:*

@Miss Bitch Multumesc, ma bucur sa citesc aasta. O zi frumoasa de asemenea:*

Nuante de gri spunea...

Din pacate prin lacrimi se exteriorizeaza durerea. Asa se vrea ea spusa: plangand. Dar nu strica sa infruntam lacrimile cu un zambet, chiar si fortat.

A. spunea...

asta incerc si eu sa fac, sa zambesc ori de cate ori imi vine sa plang, dar e din ce in ce mai greu