28 apr. 2013

"Nu a fost sa fie"

"Tu iti doresti ca la un moment dat, dupa ce am incercat sa fiu cu altcineva si nu am reusit, sa ajung sa ma intorc la tine, sa realizez ca tu esti cea mai buna alegere pentru mine si sa mai dau o sansa pentru noi. Recunoaste, stii bine ca asa e."

Ia explica-mi tu mie ce te face sa crezi rahatul asta? Ce naiba te face sa crezi ca ma voi multumi la un moment dat cu firmituri permanent aruncate? Asa proasta par? Sau asa de stupid indragostita? Explica-mi te rog ce te face sa crezi ca eu n-am catusi de putina mandrie? De ce crezi ca as ajunge la un moment dat sa accept sa fiu cea mai buna alegere pentru cineva si in consecinta el sa vrea sa fie cu mine? Crezi ca dorinta mea este ca el sa ajunga sa isi dea seama ca eu sunt cea mai potrivita pentru el si sa ma vrea drept iubita lui?
Ghici ce? Nu ma cunosti...
Da, te-am iubit nebuneste, suficient de mult incat sa fiu puternica pentru tine, suficient incat sa ma multumesc cu a-ti auzi vocea din cand in cand, chiar daca vocea aceasta vorbea despre o alta ea. Da, poate nu a trecut totul... Dar am si eu vise, dorinte, sperante! Nu vreau ca cineva sa stea langa mine pentru ca sunt cea mai buna, nu! Vreau ca cineva sa ma iubeasca chiar daca nu sunt cea mai buna, chiar daca am o mie de defecte, sa ma iubeasca suficient pe mine incat sa imi iubeasca si defectele. Nu m-ar incalzi cu nimic ca poate la un moment dat, peste un an sau zece, ai veni la mine si mi-ai spune ceva de genu' "Am realizat ca ne potrivim si ca as vrea sa fim impreuna, adica uite-te cat am incercat sa caut pe cineva mai bun ca tine sau care sa se potriveasca mai bine cu mine si totusi nu am gasit-o... Asta inseamna ca noi doi suntem unul pentru celalalt". Tie iti spuna a ceva multumitor? Iti suna a iubire? Mie imi suna a resemnare! A esec. Adica dupa ce ai facut tot posibilul sa 'scapi' de umbra mea, sa gasesti o alternativa mai buna, dupa ce nu ai gasit-o, te-ai resemnat si te-ai multumit cu mine. Nu! Nu as vrea asa ceva, as vrea orice, dar nu asta. Si, la cum te cunosc eu, nici tu nu ar vrea asa ceva. Amandoi ne dorim iubirea perfecta, si desi pare greu de crezut pentru ca inca simt ceva pentru tine, sunt perfect constienta ca iubirea perfecta nu o vom gasi imbratisandu-ne unul pe altul.
Iubirea noastra... Relatia noastra a fost superba, cea mai frumoasa din cate am avut, dar nu a fost la fel si pentru tine... Cum ti-am mai zis "Nu a fost sa fie"!

6 comentarii:

Totusi iubirea... spunea...

Frumos ai scris si, se vede ca totul vine din suflet! Imi place!

A. spunea...

multumesc:) o zi frumoasa iti doresc:*

silvia spunea...

E prima data cand ajung la tine pe blog, am citit deja 2 postari si imi plac :) Scrii frumos si......cred ca m-au prins postarile tale :)) Si eu imi exprimam, candva,furia tot in modul, poate nu cu aceleasi cuvinte, dar.....crede-ma ca la un moment dat am gandit ca tine :) bravo, tine-o tot asa :D seara faina sa ai :)

A. spunea...

Multumesc silvia:)
Ma bucur ca 'te-a prins' sper sa revii. \
O seara frumoasa:*

Nuante de gri spunea...

Din pacate nu toate povestile au un Happy End. Dar cand cineva iti spune ''Adio'' cu siguranta va urma un ''Incantat/a de cunostinta'' :)

A. spunea...

eu tot astept acest 'incantat de cunostinta' dar se lasa asteptat muuuult