12 iul. 2012

Pain

Da, am luat Bac-ul daca asta va intrebati, l-am luat cu 7.58 si astept rezultat contestatiei la romana...Ar trebui sa ma bucur ca am luat, sa ma gandesc la facultate, la Bucuresti, la libertate, dar nu pot...Nici pana in clipa de fata n-am ajuns sa ma bucur cu adevarat de rezultat sau sa sarbatoresc. Zilele astea n-au fost sarbatoare ptr mine, ci chin, durere, suferinta ptr ca s-a terminat totul... Ptr ca am pierdut ceea ce iubeam cel mai mult, am pierdut persoana care ma facea fericita, langa care zambeam mereu, in bratele caruia eram protejata, acasa...eram eu. A trecut aproape o saptamana, nu-mi pot reveni, nu vreau sa-mi revin...Vreau sa-l vad, sa-l aud, sa-l tin in brate!!! Nu vreau sa ma uite, nu vreau sa devin trecutul lui, desi in sufletul meu cred ca am devenit deja istorie si cred ca acum are iubita. Mi-e dor de el! Imi doresc sa fie acum langa mine...

2 comentarii:

Unknown spunea...

E o notă bună pe lângă dezastrul din țară...be happy! :*

S. spunea...

O sa-l uiti... trebuie sa mergi mai departe si sa gasesti pe altcineva care poate te va face mai fericita. :)
Felicitari pt nota de la BAC !