14 iul. 2012

Another day, same pain

Azi...Azi e doar o alta zi fara tine, o alta zi in care esti departe...Ciudat, a trecut o saptamana, trebuia sa ma obisnuiesc cu situatia asta, dar azi, azi credeam ca va fi diferit. Am crezut ca proasta ca poate ne vom impaca, dar m-am inselat... Pentru noi asta e sfarsitul a tot ce a fost si ce-ar fi putut sa fie. Nu-mi cere sa te uit, nu-mi cere sa nu sufar, caci mi-e imposibil...
Cum sa uit tot ce am trait impreuna, toate clipele in care ma tineai in brate si ma mangaiai? Esti departe, suparat pe mine, probabil cu o fata si poate ca iti e bine, poate ca nu simti ca-ti lipseste ceva, dar eu simt...eu simt ca-mi lipseste sufletul, atunci cand am plecat grabita de langa tine ti l-am lasat tie. Daca ai sti cat imi lipsesti m-ai asculta, poate chiar ierta... Te iubesc, te ador, as face orice pt tine, as merge pana la capatul lumii doar ca sa te vad 10 minute... Stii asta nu? Tu, mai bine ca nimeni, stii cat de mult te iubesc si, da, probabil ti-am facut mult rau, dar n-am facut si bine? Adu-ti aminte de momentele frumoase, adu-ti aminte de cum radeam si plangeam mereu impreuna, de cum ne jucam, de cate planuri aveam...adu-ti aminte de cum ma priveai uneori, cu cata afectiune te uitai in ochii mei. Aminteste-ti de noi, de noi in perioadele noastre bune... Ai pierdut multe pt mine sau din cauza mea, la fel si eu, dar din punctul meu de vedere a meritat totul, tu crezi ca nu?...
Nu vreau sa fie asta sfarsitul nostru!... Miss you!

Niciun comentariu: