25 nov. 2010

Tango fara pereche




Spune-mi sa dispar, sa te las in pace, sa ma evaporez cat mai repede din viata ta si am sa o fac... odata pentru totdeauna. Dar spune-mi adio privindu-ma in ochi si constientizand cat si cum te iubesc, cat te-am dorit si cat am suferit cand ai plecat, cand m-ai lasat sa infrunt singura enormitatea sentimentelor mele. Ma alungi, ma inlocuiesti, imi dai sperante, ma respingi, dar nu spui niciodata ca nu ma iubesti, din contra... E ca un tango, e pasiune si respingere, e iubire si ura, dar eu nu mai pot dansa singura, e un dans in doi. Si daca mai exista in sufletul tau un licar de iubire de ce nu vrei sa dansam impreuna? De ce negi existenta sentimentelor, de ce ma indepartezi? 'Nu sunt de tine'... asta ai spus, dar de ce nu esti de mine? Sunt prea putin pentru tine sau prea mult? Te rog, te implor... Fa ceva! Alunga-ma sau cheama-ma, respinge-ma sau iubeste-ma, spune-mi 'Bine ai venit' sau 'Adio', dar nu ma mai lasa in intuneric, m-am saturat de incertitudine. Am devenit prieteni sau ne iubim in continuare?

Niciun comentariu: