7 mai 2010

This is me!


Da, aveti dreptate toti! Pot fi tare a dracu' daca sunt calcata pe coada, pot sa dau lovituri sub cenura celor ce m-au ranit, stiu sa astept momentul perfect pentru a da un pumn. Nu am spus niciodata ca as fi altfel, spre deosebire de voi, cei care va credeti buni ca painea lui Dumnezeu, eu am recunoscut ceea ce sunt.
Pot fi drac, dar si inger, pot fi curva, dar si fata cuminte... Ma lovesti, te lovesc. De aceea eu nu sunt o buna crestina, pentru ca nu stiu (sau nu mai vreau sa stiu) sa intorc si celalalt obraz. Pot fi fitoasa care sta cu tigarea-n mana la coltul scolii, dar si tocilara care sta si invata in pauza... Crezi ca ma cunosti? Nici eu nu ma cunosc, si stii de ce? Pentru ca eu nu am limite si nu poti cunoaste ceva ce nu stii unde incepe si unde se sfarseste. Imi dati sfaturi despre "principii" de parca voi a-ti stii ce dracu' sunt alea! Voi, cei care sunteti prea egoisti pentru a va uita la cel de langa voi care sufera, prea perfecti pentru a atinge un caine puricos, prea increzuti pentru a cere ajutorul, voi nu aveti dreptul sa ma judecati pe mine, eu nu va dau acest drept! Nu va invinovatesc pe voi pentru greselile mele, dar nu dati nici voi vina pe mine pentru esecurile voastre... Pentru ca singuri vinovati pentru lucrurile proaste din viata noastra suntem noi si daca a-ti sti asta si voi, daca a-ti avea vreo idee despre ce inseamna viata.

Niciun comentariu: