22 mar. 2010

Nu te inteleg


Nu mai inteleg nimic... Spui ca inca nu m-ai uitat si ca inca nu poti fi cu o alta fata, imi zici ca nu te deranjeaza sa ma vezi din contra si ca nu iti place sa ma vezi cu alti baieti. Pai si de ce dracu' nu ne impacam? Esti orgolios? Stiu, si eu sunt, dar eu mi-as calca pe orgoliu pentru a ne impaca.... Tu, tu nu faci decat sa ma bagi in ceata, iar prietenele mele la fel.

Ele imi spun ca daca ne impacam va fi o relatie superficiala si ca ne vom certa si ca ti-ai bate joc de mine, ptr ca acum stii sigur ca te iubesc si ca as face orice pentru tine. Dar oare chiar asa ar fii?

Iar tu, boule, de ce dracu' tot spui ca nu m-ai uitat si ca iti e dor de mine, daca nu esti in stare sa faci mai mult de atat? De ce dracu' esti tu asa sigur ca ne-am batut joc amandoi de relatia aia? FRAIERE, nici tu nu stii ce vrei...

Niciun comentariu: