23 mar. 2010


Esti orgolios? Foarte bine, ramai cu orgoliul tau stupid ptr. ca eu m-am saturat sa incerc sa ma impac cu un tip care spune ca inca ma iubeste, dar ca nu stie ce vrea... M-am plictisit de situatia asta; nu stiu daca trebuie sa te uit sau ca incerc sa repar ceva, nu stiu daca sa plang sau sa ma bucur ca nu m-ai uitat, nu stiu ce sa fac. Si eu sunt confuza, dar chiar si asa eu am incercat sa indrept situatia pentru ca desi am atatea intrebari in cap carora nu le stiu raspunsul, exista o intrebare la care pot raspunde fara sa stau prea mult pe ganduri; te iubesc, indiferent de cate s-au intamplat intre noi, chiar daca suntem asa diferiti tin la tine enorm. De aceea imi e asa greu sa renunt la noi, dar asta a fost ultima incercare a mea sa repar ceva. Daca asa ai vrut sa fie, asa va fi...

Si apropo la multi ani de ziua noastra, 1 an si 6 luni, a doua aniversare cand suntem despartiti. Dar va veni si a treia, a patra... La dracu', ma oftica toate astea groaznic...

Niciun comentariu: