7 mar. 2010

I love my friends!


Sunteti cele mai bune prietene pe care si le-ar dorii cineva, intotdeauna sunteti langa mine, chiar daca tip, plang, rad, sufar sau sunt fericita. Cu voi pot sta de vorba o zi intrega fara sa ma plictisesc. Pot conta pe voi pentru orice, stiu ca daca va sun in miezul noptii sa va spun orice banalitate voi ma veti asculta, fara sa ma injurati. Mi-ati aratat ca prieten nu este cel pe care il stii de o viata, ci cel pe care il stii de cativa ani si poti sa juri ca va cunosteti din totdeauna. Imi e teama de anul viitor, cand P. nu va mai fii mereu langa noi, o sa imi lipseasca groaznic, daca inainte nu ma vedeam fara EL, acum nu ma vad fara vreuna dintre voi. Ma vad fara o mana sau un picior daca imi sunteti alaturi, dar nu ma vad intreaga fara voi.


Pentru prietenele mele cele mai buna P., O., A.,V. Va iubesc enorm!

Niciun comentariu: