6 mar. 2010

Discutie


Aseara a nins...
Aseara m-am gandit, cand ningea, la iernile petrecute impreuna. La cum ne bateam sau ne tavaleam prin zapada, cum imi aranja esarfa/fesul, cum ma tinea in brate sa ma incalzeasca cand imi era frig, cum ma saruta prin zapada... Nu am putut rezista, vroiam sa stie ce simt, sa stie ca mor de dorul lui, nu aveam curaj sa-i dau mesaj sau sa il sun, as fii inceput sa plang la telefon, asa ca i-am lasat un offline. Vroiam sa-i spun multe, dar mi se parea prea exagerat, i-am spus doar atat 'imi e dor de tine, nu am stat niciodata atata timp fara sa ne vorbim'. De dimineata cand am vazut ca a raspuns imi era teama sa citesc, dar eram fericita ca macar s-a obosit sa scrie. Ma gandeam sa nu citesc, dar curiozitatea a invins.
'Si mie imi cam e dor de tine, dar cred ca e normal. Asta e'
Ii e dor de mine! Si lui ii e dor de mine, macar stiu ca i-a pasat de relatia noastra, macar stiu ca se obisnuise cu mine si ca imi simte lipsa. Dar totusi 'asta e' nu e chiar ce imi doream.

Niciun comentariu: