25 feb. 2010

Azi sunt rationala!


M'am saturat sa fiu deprimata si sa visez ca ne vom impaca, gata s-a terminat nu mai sunt sanse sa ne impaca, iar daca ar fi eu nu mai vreau. Si nu o sa mai incerc sa te inlocuiesc cu x sau y, sperand ca asa voi trece mai repede peste. Stii de ce? Pentru ca nu trebuie sa trec repede peste relatia noastra, pentru ca a fost o relatie frumoasa, pentru ca mi-au ramas o groaza de amintiri frumoasa, pentru ca mi-am facut prieteni noi, pentru ca m-am mai maturizat si pentru ca ai fost primul baiat pe care l-am iubit atat de mult. Nu vreau sa uit nimic din toate astea, vreau sa imi amintesc mereu de culoare au ochii tai sau parul, vreau doar sa nu ma mai doara ca s-a incheiat acest capitol.
Multumesc prietenilor ptr. ca ma suporta, zilele astea am fost un stres si ceva imi spune ca si zilele urmatoare voi fi la fel. So O., V., A., G. si B. va iubesc enorm!>:D<
\:D/

Niciun comentariu: