4 apr. 2013

Seri reci de primavara...

Stii cum sunt serile reci de primavara in care esti singura, trista si plangi cu sughituri? Ai fie si cea mai mica idee de ce se simte intr-o astfel de situatie? Poate da sau poate nu, in orice caz permine-mi sa iti spun eu ce se simte...
Gheata! Sloiuri de gheata par sa-ti acopere intregul corp, ti-e ingrozitor de frig, tremuri din toate incheieturile, desi termometrul de deasupra canapelei arata clar ca sunt 23 de grade in camera... si totusi tie ti-e frig, repeti aceleasi cuvinte obsesiv, aceleasi de fiecare data: 'm-am saturat sa ma minti'... Si eu m-am saturat!
De mult... Dar explica-mi care e adevarul? Adevarul e ca te vreau sau ca nu te vreau? Adevarul e ca mi-as dori sa te strang mereu in brate ca iubita sau ca prietena? Oare adevarul e ca m-am obisnuit sa iti doresti o alta si d-asta nu ma mai doare asa tare sau poate sentimentele mele s-au diminuat? Stii tu raspunsul? spune-mi-l si mie! Pentru ca eu habar nu am ce simt, te vreau langa mine cu disperare, vreau sa te vad zambind in fiecare zi din tot sufletul, desi nu sunt eu cea care te face sa zambesti, as vrea sa pot sa faca sa treaca doate durerile, sa nu simti decat bucurie, placere... Te doresc, de doresc cum nu am mai dorit pe nimeni, cum probabil nu o voi mai face, esti extraordinar, da, dar oare dorinta e mai puternica decat iubirea? Iubirea asta ciudata pe care eu o simt pentru tine? Nu... nu a fost niciodata! Te-am vazut in bratele atator fete, te-am vazut plangand dupa ele cand ele te raneau si te-am vazut furios pe mine, suparat ca nu te las in pace, ca imi doresc asa de mult sa ne fie bine... Nu am plecat cand ai avut o alta, iar dorinta mea era doar o dorinta neimplinita. Nu vreau sa te mint, dar nu stiu ce sa iti spun, nu stiu care e adevarul, stiu doar ca ceva s-a shimbat, ca nu mai doare sa te vad cu alta, ma doare sa vad ca acea 'alta' nu te merita. Asta e adevarul meu, singurul pe care il stiu in acest moment si poate singurul pe care nu il vei auzi niciodata avand in vedere cele intamplate...
Nu, nu imi doresc sa te pierd, sa pierd ceea ce este intre noi, nu vreau sa crezi toate acele lucruri ingrozitoare despre mine, crede-ma ca nu sunt deloc adevarate, vreau sa intelegi ceea ce simt, sa gasesc cuvintele pentru a iti explica ce este in sufletul meu... Nu pleca! Asculta-ma!

Niciun comentariu: