7 mar. 2013

Femeie...esti minunata!

Pentru ca in cele mai dificile momente ne permitem sa plangem in fata oricui fara sa ne intereseze ca ne vor crede prea slabe, pentru ca stam cu orele in fata oglinzii si tot ni se pare ca mai trebuie sa retusam ceva, pentru ca putem fii cele mai gingase fiinte din lume si putem deveni intr-o secunda mai periculoase ca otrava cand persoanele dragi noua sunt triste, pentru ca fiecare lacrima ne intareste, pentru ca aparentele inseala si suntem puternice, pentru ca atunci cand barbatii sunt jos noi ii intarim pentru a se ridica, pentru ca suntem temelia familiei, pentru ca luptam pentru ce iubim, pentru ca suntem femei si asta spune totul... Pentru toate acestea va urez un calduros LA MULTI ANI si va doresc tot binele din lume, putere de munca, putere de a iubi, putere de a merge mai departe, putere de a fi voi insiva.

PS: La multi ani, mami! Desi nu ne intelegem noi extraordinar sa stii ca te iubesc si iti multumesc din suflet pentru ca ai fost langa mine cand mi-a fost rau, cand mi-a fost bine, cand inima mi-a fost facuta bucati, cand am iubit, cand am fost dezamagita de mine, cand totul s-a prabusit in jurul meu... Nu am sa uit niciodata ca te-am mintit un an si jumatate, iar cand ai aflat adevarul, eu fiind distrusa, o adevarata epava, nu ai fost suparata sau cel putin nu ai aratat, si mi-ai sters lacrimile zicandu-mi 'Tu ai dat tot ce ai putut, ai iubit cu adevarat, dar daca el nu te vrea, nu ai ce sa faci... Sunt mandra de tine pentru ca ai stiut sa iubesti asa, cu toata fiinta ta si sa dai tot ce ai tu mai bun pentru a fii cu el.' Te iubesc, desi nu esti perfecta, desi nu sunt perfecta, desi relatia noastra nu e perfecta...

Niciun comentariu: