29 ian. 2013

La naiba cu tot!

Stii, e imposibil sa intelegi cum ma simt, nu inteleg nici eu de ce ma doare atat de tare chestia asta cand am zis de atatea ori ca nu ma afecteaza, ca nu-mi pasa, ca o sa o ignor... Cacat! La dracu' cu toate minciunile astea, serios acum...Da-le dracu' de minciuni!

Ai avut vreodata senzatia aia de cacat ca in sfarsit ai gasit o persoana care te intelege, care te sustine, care tine la tine si are incredere in tine?  Careia ii pasa...care si-ar dori cu adevarat sa te vada fericita... Eu da! Si era minunat! Puteam sa-mi deschis sufletul...

Tu te-ai inselat in privinta persoanei?

Eu, da!

Da, ma doare pt ca tineam, credeam si-mi pasa de .... acum nu mai are rost!

Aratati-ma cu degetul, toti, va rog! Dar amintiti-va un lucru, nu-mi cunoasteti nici trecutul, nici prezentul si cu atat mai putin viitorul, asa ca data viitoare cand mai indrazniti sa intindeti degetul pentru a ma arata pe mine, asigurati-va ca stit ce simt!

2 comentarii:

Madalina spunea...

Crede-ma ca exacta cum trec printr-o perioada din asta tampita in care ma simpt singura si fara nici o putere! :|

Andreea spunea...

Emani durere cititorilor care te cunosc ! Intrebarea e : Cand vom fii fericite ? Si de ce Dumnezeu ne da atata suferinta :-< ? Insa tu ... draga mea ... ai un talent prin a`ti spune tot ce ai pe suflet , incat emani caldura , si nu esti singura ! Esti alaturi de noi ! Noi fetele ca si tine !