9 ian. 2012

Prietene?

S-a terminat, anul acesta nu mai cred in prietenie adevarata, caci n-am de ce. In ultimele luni toate prietenele m-au ranit, nici uneia nu i-a pasat ce fac sau daca mai traiesc. De acum nici mie nu-mi mai pasa de ele.
Se au unele pe altele? Gresit: se mananca de .... unele pe altele, ceea ce e evident adevarat.
Nu ma credeti? Uitati-va la mine, dragele mele, eu cea care eram 'cea mai buna prietena' a fiecareia dintre voi, care nu eram niciodata barfita sau detestata de vreuna, EU am fost cea tradata.
Va simtit bine? Sper ca da, din tot sufletul sper ca da, si sa nu care cumva sa credeti ca va mai fi vreodata ce a fost... veti fi tare dezamagite. Pentru mine prietenele mele cele mai bune s-au mutat, au plecat, s-au evaporta, dar nu mai exista.
Anul acesta se vor schimba multe. Promit!:)

5 comentarii:

Șerban spunea...

Prietenii vin și pleacă. Privește asta ca pe un avantaj: vor rămâne doar cei care merită păstrați. ;)

Anonim spunea...

Foarte adevărat Şerban!Super jurnal.

AlexCrazyRocker spunea...

poate ca ai observat ca cei mai buni prieteni sunt cei de sex opus.Greu te tradeaza.Nici eu nu pot spune ca mai cred in prietenie adevarata.Fiind baiat am avut doar 2 prieteni f buni,dar mai mult de 1 an nu.Dar am o prietena f buna de 6 ani:D si nu m-a tradat niciodata.Deasta e bine sa iti faci multi prieteni,ca sa ai de unde alege si sa aiba cine sa te consoleze in caz de tradare.Mi-ar placea o poveste pe tema asta.Te rog sa ma contactezi.O viata frumoasa;)

A. spunea...

E vorba de oamenii pe care ii stiu de cand ma stiu pe mine, de-o viata... E adevarat si ce spui tu de prietenii de sex opus, am doi prieteni foarte buni, pe care stiu ca voi putea conta mereu indiferent de voi sta in puf sau in noroi:)
just.dede@yahoo.com daca vrei sa vorbim!:*

Razvan spunea...

Nu judeca si mai ales nu te judeca prea aspru,asa e viata,oameni se schimba ,toti ne schimbam in fiecare zi si ne trezim la un moment dat ca nu mai avem nimic in comun cu persoanele din jurul nostru .E un moment greu mi s-a intamplat de cateva ori sa ma trezesc inconjurat de straini,m-am simtit tradat si am judecat dur.Astazi cand sunt din nou intr-un astfel de moment,realizez ca nu ei m-au tradat,eu am tradat ,eu am fost cel care s-a schimbat.