6 aug. 2011

Back to love*


-Mi-e dor de noi, spune el privind-o in ochi. Imi doresc sa fie ca inainte, sa radem si sa plangem impreuna, sa ne facem planuri...
-Si mie mi-e dor, marturisi ea vizibil inrosindu-se. Dar degeaba, ce-a fost nu va mai fi niciodata, tu ai drumul tau alaturi de altcineva, iar eu il am pe al meu.
-Poate ni se vor intalni drumurile.
-Poate candva, undeva ne vom revedea, tu vei fi singur, iar sentimentele noastre vor ramane aceleasi, dar acum pana si eu, care inca mai sper, simt ca e imposibil.
-Nimic nu e imposibil...
-...cand doi oameni se iubesc si isi doresc sa fie impreuna, dar cand e si o a treia persoana in ecuatie, nu mai e asa simplu, spuse copila stergandu-si lacrimile.
-Dar mie imi e dor de noi si inca mai tin la tine, inca imi pot aminti cat de bine ne simteam impreuna, tu nu?
-Ba da, si eu imi amintesc totul perfect: planurile, certurile, visele, cuvintele urate, cuvintele frumoase, lacrimile, zambetele...totul. Dar fericirea construita pe nefericirea altuia nu e durabila!
-Nu mai suntem trei, ci doar doi: tu si eu. S-a terminat, nu mergea asa, am hotarat sa punem punct.
Fata privi in ochii lui...Ce vedea in ei? Nimic. Dar chiar si asa ea i-ar fi urmat pana la capatul lumii si si mai departe. Credea in el mai mult decat in ea si-l iubea mai mult decat pe oricine altcineva. Il saruta. Fara cuvinte sau lacrimi, promisiuni sau zambete, doar un sarut, urmat de altul si altul...
-Mi-a fost dor de tine scumpo...
-Shhh...Fara cuvinte azi, fara promisiuni, doar tu, eu si clipa asta...
-...ce va dura o vesnicie. Esti speciala!
-Esti singurul pe care-l iubesc si langa care vreau sa fiu pentru totdeauna.

*Just a story...

3 comentarii:

adelinaxc spunea...

Îmi place blogul tău din ce în ce mai mult :)

Anonim spunea...

Nu ai idee cat de mult ma regasesc in tot ceea ce scrii...si eu sunt in aceeasi situatie si mi se rupe sufletul in mine cand stiu cat i-am gresit...cat el tot m-a iertat si m-a iubit in continuare...dar e prea tarziu acum...simt ca l-am pierdut si stiu ca nu mai merit nimic de la el...nu am fost sincera si am gresit atata...merita pe cineva mai bun dar ma doare asa tare...si nu mai stiu ce sa fac...iti doresc tot binele din lume! si e ciudat ca mai sunt si altii in situatia mea...poti sa contezi pe mine si as vrea sa mai vorbim...pot sa spun ca te inteleg...

A. spunea...

ma bucur ca va place:)
Have a nice day:*