22 ian. 2011

Baiatul ideal


Deja multe fete si-au pierdut speranta ca intr-o zi il vor gasi pe Fat-Frumos al lor, care sa le faca toate poftele, sa le iubeasca si sa le respecte. Desi uneori si eu imi pierd speranta si incep sa cred ca toti baietii din ziua de azi ori sunt prea porci ori sunt luati, refuz sa cred ca toata povestea cu sufletul pereche este falsa. Poate nu e ca in povesti, poate barbatul perfect are si defecte, poate nu va tine minte data primei intalniri, poate va uita sa-mi spuna intr-o zi ca sunt frumoasa si ca ma iubeste, dar el, acel el care sa ma faca sa ma simt protejata, iubita, in bratele caruia sa pot spune ca ma simt eu, trebuie sa existe.
Nu cred ca am cauta innebunite barbatul ideal daca el nu ar exista si, la naiba, exista cupluri fericite, exista baieti care iubesc, exista copii nascuti din iubire si crescuti in sanul unei familii unite. Desi nu pare intotdeauna stiu ca si baietii isi cauta, la fel ca si noi, jumatatea. Acea jumatate care sa ii completeze, ale carei defecte sa ii enerveze groaznic, dar care o definesc atat de bine pe ea. Si ei cauta fata care sa nu cedeze din prima seara, dar nici sa nu-i faca sa astepte prea mult, care sa ii faca sa se simta iubiti si apreciati,o fata in bratele careia sa gaseasca pasiune si tandrete, aventura si stabilitate, obligatii si libertate, care sa ii inteleaga, sa ii sarute si sa-i tina in brate cand se uita la marele meci de fotbal si care sa le inteleaga suferinta cand jucatorul lor preferat a ratat un super gol. Nici munca lor nu e usoara, iar noi nu suntem cele mai usor de inteles fiinte de pe Pamant.
Vrem un baiat care sa ne ofere libertate, dar sa fie din cand in cand putin gelos, sa ne rasfete, dar sa nu exagereze, sa tina minte toate datele importante (prima intalnire, primul sarut, prima mangaiere, prima data, cand ne-a cunoscut parintii, cand i-am cunoscut parintii, primul 'te iubesc', prima cearta, ultima cearta, prima palma, primul trandafir, primul cadou...). Vrem sa ne ofere spatiu sa iesim cu fetele, dar noi nu prea oferim acel spatiu, vrem sa ni se spuna tot timpul ca suntem frumoase, dar totusi nu atat de des incat sa nu mai conteze. Baiatul ideal ar trebui sa stie sa-si exprime sentimentele foarte bine, sa spuna cele mai frumoase cuvinte din lume, sa faca planuri de viitor marete, dar realizabile, sa promita cate-n luna si in stele si sa se tina de cuvant... Suntem pretentioase nu? Dar daca stam bine sa ne gandim fiecare din lucrurile de mai sus sunt foarte importante si ne-ar fi greu sa eliminam vreunul de pe lista, dar in schimb am mai putea adauga cateva nu?
Ciudat este ca in momentul in care il intalnim, il iubim si ne iubeste, putem ierta ca a uitat sa ne ia cadou cu ocazia aniversarii noastre, ca a uitat cand ne-am intalnit prima oara sau ca nu si-a tinut vreo promisiune... si chiar si asa, el tot ramane baiatul ideal.

6 comentarii:

Anonim spunea...

wow a sunat urat titlu asta baiatu perfect dar chestia asta nu o suport hai sa iti zic de ce

Daca esti baiat:
Degeaba iti doresti o blonda ochi verzi "tunata" si nu are acel ceva in interior ...ca a2-a zi poate sa dea masina peste ea si sa fie mutilata:))deci ....aici apare acel ceva:D

Si daca esti fata:

Aceeasi chestie...ca la baieti am dreptate sau nu :))?

Anonim spunea...

in cazul meu...am gasit baiatul perfect..l-ai descris chiar tu

A. spunea...

atunci esti o norocoasa anonim:*

Anonim spunea...

ia mai futetsi capu voi domnitsilor,voi ceretsi un baiat idial,dar voi vatsi gindit daca suntesi idiale?dupa ceia ce reprezintsi,aceia shi itsi cautsi. dar nu cum sunt cazurile ca; o tearfa rapanoasa cauta printsul pe calul alb,ni asha nui corect. cu respect Nicolai

Anonim spunea...

Foarte corect Nicolai,ai spus nishte cuvinte de aur,in ziua de azi fetele iubes in primul rin ,,banu,, ai bani te iubeshte,nai bani,atuncia eshti un nenorocit,sau o persoana nu potrivita,ele nu itsi sun in fatsa,ca banu o face sahi piarda capu dupa tine.CUM AR FI(AM BANI--raspunsul ei==,,oau!!! esti o persoana atit de buna,shi responsabil,imi placi,te iubesc,mash casatori cu tine,e.t.c.)&&&&&(nam bani acum situatsia e cam grea la mine---ea spune====scuza noi nu suntem unu pentru altu,tu eshti bun dar nu ma meritsi pe mine,tu nu potsi iubi shi respecta,tu nu eshti acel pe care il caut e.t.c. NUMAI MOTIVE STUPIDE.Fetelor judicatsi corect,nu fugitsi dupa bani,ca cel care are bani se va juca ca cu o jucarica cu tine,shi dupa ce nu ii mai fi interesanta te va arunca la urna de gunoi,ca shi cum nu ai mai existat,dar atunci fa fi tirziu,ca tineretsia shi frumusetsia e temporara. CU RESPECT CRISTIAN

Anonim spunea...

sunteti corecti baietsi,eu am scapat acea shansa,cind am dat peste baiatul bun,shi acum stau la italia,lucrez pe strada shi sug pulele pentru bani,respect voua