28 dec. 2010

Ultimele zile din 2010


Se termina si anul acesta, la fel ca toate celelalte, la fel ca orice altceva in lumea asta. Si la fel ca orice sfarsit aduce tristete, melancolie si lectii de viata pe care trebuie sa le invatam ca sa nu repetam la infinit aceleasi stupide greseli.
Ce am invatat eu in acest an?
Ca nimic nu e etern, nici prietenia, nici iubirea. Indiferent cat ai iubi o persoana si ti-ai dori sa o strangi in brate in fiecare zi, e nevoie de mult mai mult pentru a o avea alaturi. Iubirea reprezinta promisiunea de a incerca o relatie, pentru ca aceasta sa aibe un viitor e nevoie de dorinta, de chimie, de intelegere, respect, incredere si ca persoanele sa se potriveasca.
Am invatat ca tot omul se poate schimba si ca e destul de usor, e nevoie doar de vointa. Eu m-am schimbat, el s-a schimbat, toti ne-am schimbat...
Am descoperit prieteni in persoane minunate, care m-au ajutat si mi-au fost alaturi in momentele grele, mi-au oferit un umar pe care sa plang si un zambet de-al lor. M-au invatat sa las trecutul in urma si ca pentru a iubi o persoana trebuie sa-i vrei tot binele din lume, chiar daca asta, uneori, inseamna sa o lasi sa plece din viata ta.
Da, intr-adevar, 2010 a fost un an destul de trist, dar pentru asta doar eu sunt de vina. Eu puteam sa schimb asta, dar n-am facut-o, am preferat sa ma inchid in camera mea si sa-mi plang de mila. Dar lucrurile se vor schimba. In 2011 voi spune 'La dracu' nu-mi pasa de trecut. O viata am si o voi trai in prezent, acum si aici, nu in ce a fost.'
Sa speram ca 2011 va fi un an plin de iubire, prietenie, fericire, nebunie, petreceri, distractie...

Niciun comentariu: