18 aug. 2010

I forget you!


-E acolo!
-Il vad... Aa... Esti ok?
Trag adanc aer in piept.
-Sunt bine, spun zambind fortat. Nu mai am fluturasii in stomac si nu as mai strange-o de gat pe blonda de langa el.
-Super! Ma bucur.
Si eu... Sa-l vad langa o fata dupa atata timp in care nu l-am vazut deloc fara sa mi se ridice paru'-n cap de draci? Asta e de bine, de foarte bine. Pare mai mare decat mine, poate are vreo 18-20 de ani. Nu o spun din gelozie, pentru prima oara, m-as bucura sa fie iubita lui si sa se inteleaga, sa ii ofere ea tot, asa cum eu nu am putut.
Am suferit cam toata vacanta si de ce a mai ramas din ea vreau sa ma bucur, sa ma bronzez, caci sunt alba ca varu, si sa nu mai prind radacini in casa. Totul o sa treaca, totul o sa fie bine...
Acum e timpul meu!:p
;))

Un comentariu:

Anonim spunea...

Inca esti micuta, vei cunoaste barbati adevarati si vei invata ce inseamna sa fii fericita. Trebuie doar sa ai rabdare. Vei invata in timp ca majoritatea barbatilor vor doar sex desi iti jura ca nu e asa si isi promit "o poveste cu happy end", vei invata ca in viata se sufera mult din dragoste, vei invata ca de fiecare daca cand vei cadea, vei gasi fortele necesare pentru a te ridica din nou si, mai ales, vei invata ca, chiar daca ti se va "ridica paru-n cap de draci" cand iti vei vedea fostul cu alta, vei trece peste si iti vei da seama ca viata e frumoasa, merita traita si nu are rost sa suferi dupa toti idiotii