6 mai 2010

Nu mai vreau si nu mai pot sa plang dupa lucrurile care nu le am! La dracu' cu vechile prietene, azi am inteles ca nu sunt decat niste persoane fara pic de minte. La dracu' cu "marile" iubiri, care nu au fost impartasite asa cum trebuia si nu mi-au adus decat lacrimi si durere. Sa se duca dracu' toti si toate care nu ma suporta, sa isi traga un glont in cap ptr ca, surpriza, n-am de gand sa dispar de pe fata Pamantului! Sa se duca dracu' toate vorbele aruncate-n vant, daca esti asa mare si tare tine minte ce ai jurat si indrazneste sa-ti asumi consecintele faptelor tale, crede-ma, eu stiu sa mi le asum!

Un comentariu:

Sasha Fierce spunea...

Aşa mamă, zi-le...bagă-i în toate orificiile...Zbiară, descarcă-te....La naiba cu toţi, tu eşti cea mai importantă. Tu prime şi apoi restul....