1 apr. 2010

Esti un nimeni!


Nu inteleg... nu inteleg de ce scriu despre tine,de ce imi irosesc timpul scriind despre tine, un...tip care nu merita nimic din partea mea, un nimeni. Ptr ca asta esti: un nimeni, care mi s-a strecurat in suflet, pe care l-am primit in bratele mele, ca mai apoi sa spuna ca 's-a terminat'. Esti un mincinos, un las. De ce?

Pai cum altfel as putea numi o persoana care dupa ce accepta sa ne intalnim ca sa vorbim serios, imi raspunde la o intrebare foarte serioasa, gen 'care sunt motivele tale pentru a ne desparti' 'cred ca nu ne mai intelegeam'... Serios? Si cand ti-ai dat tu seama de asta? Inainte sau dupa ce-mi spuneai ca ma iubesti? Iar acum, la mai putin de 24 de ore de cand ne-am intalnit, apari cu una si vrei sa o dai drept iubita ta sau cum?Poate o fi sau poate nu, nu-mi pasa. Dar mi se pare ca ai un tupeu incredibil sa apari cu aia la mine in zona...Daca m-ai inlocuit cu aia, hai sa-ti zic ceva: "SA O STAPANESTI SANATOS!' Daca ti-o iei de mana si dispareti din fata mea va sunt si nasa la nunta daca vreti!

Nu-mi vine sa cred cat de mult te iubeam, cate ti-am iertat...pentru ce? Pentru un final ca asta? Foarte bine... daca tu asa consideri ca trebuia sa se termine, perfect! Asa se va termina! M-ai intrebat cum sunt dupa despartire, acum sunt mai bine, dar am fost distrusa, am fost facuta bucatele si a trebuit sa ma lipesc singurica bucatica cu bucatica. Ai fi vrut sa auzi asta? Sigur ca da! Vroiai sa auzi ca am plans zi si noapte dupa tine, ca te vedeam oriunde ma duceam... da, era adevarat. Dar asta nu vei afla niciodata ptr ca pur si simplu nu meriti!

Te-ai schimbat si ai devenit un necunoscut ptr me...sper sa te bucure ceea ce ai devenit, ptr ca pe mine ma dezamageste. Sunt foarte dezmagita de noul TU, dar daca tie iti place...sa fii sanatos!;)

Niciun comentariu: