18 mar. 2010

Respecta-te


Bai de ce dracu' asculti ce spun toti idiotii din juru' tau? De ce pana mea asculti ce cacat mananca x sau y, persoane care habar n-au cine esti? Bai aia nici numele complet nu ti-l stiu. Deci stii ce inseamna sa nu te cunosca? Pai hai sa-ti explic.

Imagineaza-ti ca esti fan Robert Pattinson sau Ian Somerhalder (sau orice alt actor), ai fost toata viata disperat dupa el, stii ce ii place si ce nu ca doar ai citit toate interviurile de prin reviste, stii cum arata, cum se imbraca, ce voce are, ce culoare au ochii lui, dar nu i-ai vorbit niciodata, nici macar nu i-ai zis vreodata 'buna'. Dar intr-o zi se intampla minunea si te intalnesti cu el. Te duci la el ii spui un 'buna' balbait, el incepe si rade de tine, iar tu ca un fraier ai impresia ca rade cu tine. Apoi incepi sa spui tot felul de prostii de parca v-ati cunoaste de-o viata. Tu ii spui "bai dar schimba-ti dracu freaza ca nu iti sta bine!' , iar el incearca sa-ti explice ca are stilist personal, dar tie nu-ti pasa, nici nu-l asculti, tu continui sa scoti pe gura numai prostii; ca e prea gras, prea timid, prea prost, prea fitos, intarziat sau mai stiu eu ce alta prostie ti-o trece tie prin minte.

Asta mi se intampla mie destul de des, dar faza e ca mie nu imi pasa, dar unora da. Si incep sa se ingrijoreze ca ceva nu e in regula cu ei, ca poate ar trebui sa-si tund altfel parul sau sa-si ia o bluza mai larga. Si ma oftica! In locul lor i-as fute un sut in cur lu' X si i-as zice 'ba da ia du-te tu dracu' si trage-ti un glont in cap.'

Fratele meu atata timp cat eu ma plac X poate sa se duca unde-o vedea cu ochii si sa spunca orice ca nu ma intereseaza. I s-a parut ca m-am ingrasat? Asta e, se mai intampla. Niciodata nu am tinut cure, niciodata nu am facut mai mult de niste abdomene sau cateva exercitii Pilates si mananc ce cat cand vreau. Oricum niciodata nu mi s-a parut ca sunt grasa si din cate stiu eu baietilor nu le plac scandurile, in timp sunt mancate de termite.

Niciun comentariu: