4 mar. 2010

Dependenta de tine


Un orice 'el' cautam un 'tu', care sa iti semene macar putin, imi doream ca saruturile lor sa fie ale tale. Ma apropiam de buzele lui, inchideam ochii si imi doream sa simt buzele tale lipite de ale mele, dar nu...Buzele lui erau subtiri, nepricepute, nu ca ale tale. Nu avea acelasi gust ca si tine, tu erai dulce, mestecai mereu Orbit portocaliu, chiar si atunci cand fumai adoram sa te sarut. Devenisem dependenta de saruturile tale lungi si caldute, de mangaierile tale atat de tandre, de mainile tale pricepute plimbandu-se pe spatele meu, eram dependenta de tot ceea ce reprezentai tu pentru mine. Ai fost un ca un drog pe care il luam o data si inca o data fara sa ma plictisesc sau fara sa realizez ca imi faceam rau.
Dar intr-o zi am luat o supradoza de tine, am intrat in coma, mi-am revenit cu greu, de fapt nici pana acum nu mi-am revenit complet, dar sunt pe drumul cel bun. Am fost dusa la o clinica de dezintoxicare, eu as numi-o clinica de reeducare, caci nu m-a facut sa nu te mai vreau, ci m-a facut sa ma mint singura ca nu te mai doresc sau iubesc. Mi-au spalat creierul, dar chiar si asa uneori imi e dor si pofta de tine... Poate daca te-as mai gusta o data, pentru ultima data...

Niciun comentariu: