2 feb. 2010

Michael Jackson


Zilele trecute am vazut pe nu stiu ce site un sondaj pentru 'cel mai iubit artist' si nu mica mi-a fost mirarea sa aflu ca no. 1 este chiar raposatul rege pop. Nu ma intelegeti gresit, l-am adorat pe omu' asta si am crescut ascultand piese ca 'they don't care about us' sau 'dirty diana'. Problema mea este alta fratilor: de ce dracu' ii sunteti acum mari fani, cand omu' asta a murit singur? De ce faceti din moartea lui cea mai mare afacere a ultimilor ani? Pe copii de 10-11 ani ii inteleg, doar ce au aflat cine era Michael Jackson pentru ca pana acum NIMENI nu si-a amintit de el. Cei de la VH1 mai dadeau din an in Pasti cate un videoclip al sau, dar in rest NIMENI nu a mai pomenit de el.
De cand a fost acuzat de nu stiu ce copil ca regele a incercat sa il violeze toti i-au intors spatele, timp de vreo 10 ani s-a judecat cu oamenii aia, apoi a doua zi dupa ce a murit copilul sus numit (acum a devenit adolescent) si-a 'amintit' ca de fapt nu a fost hartuit de Michael. Pe bune? Si de ce tocmai acum? De ce dupa ce cariera lui Michael a fost distrusa si mare parte din avere cheltuita? Ce se va intampla cu acel pusti? Cine v-a plati pentru raul facut lui Michael? Raspuns corect: NIMENI.
Sunteti mari fani acum si melodiile lui se asculta pe toate posturile TV si radio, dar pe cine mai incalzeste? Legendarul Michael Jackson nu mai e printre noi, a murit fratilor... Daca a-ti fi fost fani adevarati i-ati fi ascultat muzica mereu, nu doar de vreo 5 luni.
Mi-as dori ca lucrurile sa ramana ca pana acum, adica sa mai fie difuzate videoclipurile sale la TV, sa mai fie facute emisiuni si filme despre viata lui, in speranta ca cei mici vor invata sa-l aprecieze mai mult decat l-am apreciat noi. RESPECT-ul meu pentru adevaratii fani, care au stiut sa-l iubeasca!

Un comentariu:

Camelya spunea...

Ai mare dreptate. Eu am 13 ani si il ascult de mica deoarece tata a fost fan inca din copilarie. Ma socat cand am aflat vestea, speram in fiecare zi ca e o mare GLUMA...dar incep sa'mi pierd speranta. Am plans cam o saptamana intreaga si nu am iesit din casa. Toate astea nu pentru ca a murit, pentru mine fizic e acelasi lucru (ca n'am pierdut ocazia te al intalni doar)si mort si viu... dar felul in care a murit ma face sa cred ca e posibil orice in lumea asta...
Rusine celor care il asculta acum DOAR pentru ca e la moda.
E trist TOTUL... dar trebuie sa zambim in continuare pentru ca nu il putem aduce inapoi oricat ne'am dori asta.