19 feb. 2010

Ai grija ce-ti doresti...


Uite-te la mine, ma asteptam sa ma suni, dar in schimb ai spus ca vrei sa ne despartim... Ar trebui sa ma bucur? Ei bine, nu! Nu ma bucur deloc, ma doare de mor sa stiu ca m-am purtat oribil cu tine, ptr. ca asta am facut, desi nu mi-am dat seama.
Nu inteleg de ce nu mi-ai spus pana acum ce te-a deranjat la mine, te-am intrebat de mii de ori daca te deranjeaza ceva la mine, iar raspunsul a fost mereu 'Nu, ub!' Nu mi-am dat seama ca ceea ce spun/ fac te deranjeaza asa tare, adica in unele cazuri doar glumeam, iar alteori vroiam sa te ambitionez. De ce nu mi-ai spus ca vroiai altceva de la mine? Asa cum tu te-ai schimbat atat de mult pentru mine as fi putut si eu sa fiu putin altfel, cum eram la inceput. Nu stiu de ce, dar intr-un fel simt ca totul s-a terminat intre noi pe bune si ma doare mai tare decat ma asteptam. Am fost o fraiera nimeni niciodata nu iti va putea lua locul in inima mea, chiar daca se va termina si voi suferi ca o nebuna nu am sa mai caut pe cineva care sa te inlocuiasca pentru ca tu esti unic. Iarta-ma, te rog, am fost o idioata plina de ea. Ar trebui sa iti spun toate astea tie personal si poate as mai avea o sansa sa iti arat ca te iubesc, dar nu ma simt in stare... I'm so so so sorry!

Niciun comentariu: