23 ian. 2010

Printesa?



Niciodata nu am fost genul de fata cu fite, careia i se pare ca intreg Universul se invarte in jurul ei, ca este o mini-printesa, care il asteapta pe Fat-Frumos cel Modern sa vina cu geep-u', sa o duca in Los Angeles in apartamentul lui de lux si sa stea toata viata acasa fiind superb intretinuta de minunatul Fat-Misto. Am fost crescuta avand cam tot de mi-am dorit, dar intotdeauna am facut ceva pentru a primi ce am vrut, de la a fii cuminte, sa invat bine, pana a nu ii strange de gat pe prietenii barfitori ai parintilor mei, care ii suna sa le spuna ca 'un baiat ma tine de mana pe strada'.
Parintii mei m-au invatat ca nu primesti niciodata nimic gratis de la nimeni, ca eu nu sunt buricul pamantului, ca e bine sa fii pe propriile picioare si ca baieti precum Fat-Frumos nu sunt cel mai bun lucru care ti se poate intampla. Ce e bine in a fi o femeie intretinuta? Hai sa fim seriosi, in secolul 21 casniciile nu prea mai rezista, moartea nu mai reprezinta deznodamantul povestii de dragoste, ci divortul. Ce vei face daca Fat-Misto de paraseste si ai si un copil de crescut? Astepti sa iti dea el bani de absorbante? Mi s-a spus ca sunt mult prea negativista, poate chiar sunt, dar asa raul nu ma va lua prin surprindere, right? Cred ca cel mai bun lucru care ti se poate intampla, atat ca femeie cat si ca barbat, este sa fii pe picioarele tale, sa nu depinzi de nimeni si nimic, sa poti sa-ti iei bagajelul si sa pleci de langa o persoana care se poarta urat cu tine.
Am avut suficiente exemple in jurul meu care sa-mi arate ca viata nu e ceea ce ni se vinde prin mass-media. Printesele sunt create doar pentru povesti sau pentru o sedinta foto, dar vad in jurul meu fete mult mai mari ca mine care se doresc a fii niste printese, in varianta moderna ce-i drept...
Fetelor, buna diminteata! Suntem in secolul 21! Ne bucuram ca a-ti aterizat cu bine din secolul trecut!

Niciun comentariu: