31 dec. 2009

La multi ani!


La multi ani fratilor! Sa dea Domnu' ca anul viitor sa fie mult mai bun decat acesta, sa ne aduca bucurii, vise implinite, iubire, bunatate si banii, multi bani.:)) Sa speram ca in 2010 ne vom intalni cu totii sufletele pereche, ne vom intelege mult mai bine cu familia si cu cei din jurul lor, ne vom distra de cel putin 20 de ori mai tare si vom incerca sa ne implinim visele.
Dar gata cu urarile! Avand in vedere ca acesta e blogul meu trebuie neaparat sa fac un inventar a ceea ce s-a intamplat in 2009 si m-a marcat. Fac asta ca un exercitiu de memorie si pentru a stii ce trebuie sa imi doresc de la 2010. Let's see:>
  1. M-am indragostit de un baiat minunat, care ma completeaza perfect si are tupeul si indrazneala care imi lipsesc mie.
  2. Am reusit sa spun "Du-te dracu'!" celor care m-au enervat, dezamagit sau m-au luat peste picior. Sunt eu fata timida si cuminte, dar nu ma calca pe coada ca ai sa vezi ca am si o personalitate foarte puternica.
  3. Mi-am facut prieteni noi, care stiu ca vor fii mereu acolo cand voi avea nevoie de ei si si eu voi fii langa ei.
  4. Am descoperit ca ador sa citesc.
  5. Am facut o mica pasiune pentru povestile cu vampiri, menade, varcolaci, cameleoni...
  6. Am reusit sa dau frau liber imaginatiei si sa fac un fanfic de care sunt mandra, desi m-am lasat de fic-uri acum ma pot exprima mult mai bine in scris.
  7. Am mai scapat putin de timiditate.
  8. M-am distrat de minune vara trecuta si am inteles ca 3 zile la mare cu familia pot fii de vis.
  9. Am descoperit ca pentru a fii in centrul atentiei trebuie doar sa spun ce gandesc si sa fiu eu insumi.
  10. Am invatat sa mai fiu copil, sa nu ma grabesc sa cresc,ca a fi sexy nu inseamna a fi vulgara si ca o fata inghetat e oribila, deci pot sa port o geaca groasa, fes si fular fara sa ma simt copila.
Asta este lista cu lucrurile care mi s-au intamplat in 2009 si pe care mi le-am amintit acum. Logic ca am astepatari si planuri pentru 2010. Iata-le:
  • Sa imi fac mai multi prieteni.
  • Sa ma apropii mai mult de vechii mei prieteni.
  • Sa ma distrez mai mult.
  • Sa stau mai mult cu familia.
  • Sa am o vara de milioane.
  • Sa iau note mai mari la scoala.:)
  • Sa ma uit la mai multe filme.
  • Sa ascult muzica intr-una.
  • Sa stau mai mult cu iubitul si sa scap de rutina.[ A cam intervenit dupa 1 an si ceva.]
  • Sa fiu putin mai independenta.
  • Sa imi definesc mai bine stilul vestimentar.
  • Sa am mai multa grija de mine.
  • Sa scriu mai des pe blog.
Sunt multe nu-i asa? Dar o sa le fac pe toate...sau macar o sa incerc.
Inca o data LA MULTI ANI SI UN AN NOU EXACT ASA CUM VA DORITI! Pupici!:*

Niciun comentariu: