10 dec. 2009

Cu capu' in perete


Aleg desculta prin ploaie
Alerg de tine sau cu tine,
Nu stiu sigur ce simt,
Dar rad din tot sufletul,
Pe fata mea se citeste fericire.
Tu esti acelasi tip
Mult prea copilaros
Care se bucura de soare,
Dar nu plange cand ploua.
Esti mult mai rapid ca mine
Si ma prinzi din urma,
Ma trantesti pe iarba rece,
Simt pamantul umed sub mine,
Te apleci...si ma saruti.
Picaturile de ploaie nu le mai simt,
Frigul nu ma exista,
Soarele ascuns printre nori dispare,
Iar luna dintre munti apare,
Ploaia s-a oprit brusc,
Iar stelele au aparut.
Tu inca ma saruti cu foc,
Inima mea inca bate prea tare...
Ma joc in parul tau lucios,
Iar tu intri in jocul meu;
Desenezi cerculete mici
Pe pielea mea prea infierbantata...

'-Hei!Ma auzi?Esti bine?'
'-Ce mi s-a intamplat?'
'-Cred ca ai lesinat,
Dupa ce te-ai lovit
Cu capul de perete...'
Ah, la dracu',
Doar am visat...
Mare pacat...
Misto vis am avut,
N-am ce zice, mi-a placut!
Dar...Oh, sa fiu a naibii,
Cum o-i fi reusit din nou
Sa dau cu capu in perete...
Auci!Ma doare!!!!!

Nebunie!!! Ce face plictiseala din om, nu?:p

Niciun comentariu: