19 oct. 2009

Ochi albastri



Privesti in ochii mei albastri

Si crezi ca ma cunosti,

Ca e suficient sa te uiti la mine

Ca sa stii daca imi e rau sa bine.

Dar te anunt ca te inseli,

Desi ochii mei par veseli

Nu ai vrea sa stii ce ascund,

Ce planuri am in gand.


In spatele inocentii lor

Sta secretul minciunilor,

Mint mereu ca’s fericita

Dar uite-te mai atenta,

Priveste in sufletul meu

Si ai sa vezi ca imi e greu,

Ascunde-te in mintea mea,

Ai sa afli ce e durerea.


Visam sa traiesc fericita,

Sa iubesc, sa fiu iubita,

Dar un hot de vieti si vise

Mi-a aratat dorintele interzise,

De cand ii doream eu moartea ?

De cand ma jucam cu soarta ?

Ma durea sa simt durerea,

Dar mai tare ma durea tacerea.


Caci cei din jur n’aveau habar

Ca viata mea e un calvar,

Ca imediat ce raman singura

Gandurile ma omoara,

Ca ma urasc si ii urasc

Pentru ca eu nu pot sa zambesc,

Pentru ca eu visez razbunare

Si pe ei in cot ii doare.


Deci crezi ca mai poti sa-mi spui

Ca ochii albastri

Sunt o fereastra deschisa

Spre o inima curata

Sau sunt doar o cursa,

O capcana stupida, o farsa.

Ochii te fac sa ai incredere

In multe persoane rele.

Niciun comentariu: