12 oct. 2009

Lacrimi pentru o prietenie


Stau cu poza noastra in mana,
Eram copii si zambeam intr-una,

Dar se pare ca am crescut cam mult
Si cantecul prieteniei nu-l mai ascult.


Eram doua fete ca oricare altele,

Am crescut impartasindu-ne visele

Si sperand sa mergem prin viata impreuna,
Ca doua prietene, mana de mana...

Dar cand ne-am schimbat amandoua?

De ce nu ai observat ca pe obrajii mei ploua?

De ce ma faci sa ma simt straina?
De ce sunt eu mereu de vina?


As fi vrut sa nu te schimbi asa de mult

Si sa pot sa te inteleg si ascult,

Dar cum sa te inteleg pe tine

Cand ma faci sa sufar pe mine...

De ce ai vrut ceea ce am iubit in trecut

Fara sa iti pese ca m-a durut?

De ce incerci sa fii mai buna ca mine,

Eram amandoua la fel, mai tii minte?

Se pare ca zilele astea am ceva q 'prietena' mea...

Niciun comentariu: